hero - illat on meidän

Hero – Uusi kaupallinen mahdollisuus

Hero täydentää uudenlaisella konseptillaan loistavasti Nelonen Median kanavatarjontaa. Hero vahvistaa kampanjoiden tavoittavuutta mainostajien näkökulmasta kiinnostavissa kohderyhmissä, tuoden myös mainostajille uudenlaisia kaupallisia mahdollisuuksia linkittämällä televisioon sosiaalisen median ulottuvuuden.

Heron katsoja on 30-vuotias aktiivinen kaupunkilainen, jolla on monta rautaa tulessa. Halutessaan hän raivaa tilaa kalenteristaan lempiohjelmalleen, jota hän katsoo televisiosta tiiviissä aikajaksossa. Hero vastaa kohderyhmänsä muuttuneisiin katselutottumuksiin tarjoamalla uudenlaisen tavan kuluttaa sarjoja ja leffoja. Kohderyhmänsä tavoin Hero on vahvasti läsnä myös sosiaalisen median kanavissa. Tv-kanavalla käytetään some-sisältöjä aivan uudenlaisella tavalla tuomaan ajankohtaisuutta ja läheisyyttä.

Hero yhteys

Uudenlainen ohjelmakartta täynnä laatusarjoja ja suosittuja elokuvia

Heron ohjelmakartta on Suomessa aivan uudenlainen; laadukkaita, parhaaseen katseluaikaan esitettyjä sarjoja on tilaisuus katsoa useita jaksoja peräkkäin samana päivänä tai monena peräkkäisenä päivänä. Ohjelmakartta pysyy viikosta toiseen pääpiirteissään samanlaisena, mutta sarjat ja kaudet vaihtuvat usein, koska jaksoja esitetään nopeaan tahtiin. Hero palvelee monipuolista elämää viettäviä katsojiaan myös esittämällä sarjoja useaan kertaan vuoden aikana. Tämän lisäksi Heron sarjat ovat katsottavissa Ruudussa, mikä lisää katselun joustavuutta.

Heron kevät aktiivinen, katsojansa näköinen

Puolentoista vuoden ikäinen Hero on löytänyt paikkansa aktiivisten katsojiensa elämässä. Kanavakuopus tavoittaa viikossa jo lähes 1,5 miljoonan yleisön. Hero viilasi monipuolista ohjelmistoaan parhaat ystävänsä, katsojat, huomioiden.  Laadukasta sisältöä esitetään jatkossakin teemoitetusti sarjaputkissa. Tämä selkeä mediaympäristö palvelee paremmin myös mainostajia.

Heron Tosiputkessa esitetään urbaanin kohderyhmän näköistä kiiltävää ja äärimmäisen viihdyttävää ihmissuhderealityä. Kevään Tosiputkessa nähdään #Richkids of Beverly Hills, joka nimensä mukaisesti kertoo kaksikymppisistä miljonääreistä ja biljonääreistä, ja heidän ystävyyksistään, suhteistaan, shoppailuistaan ja sometuksistaan. Tosiputkessa esitetään myös muun muassa Bravo-kanavan suosituimpiin kuuluva sarja Vanderpump Rules ja myöhemmin keväällä BAFTA-palkinnon voittanut, Lontoon seuraelämän kermaan kuuluvien nuorten aikuisten elämää seuraava Made in Chelsea.

Vauhtia Heron arki-iltoihin tuo klo 20–21 Kyttäputki, jossa mukaansa tempaavat mm. Havaiji 5-0 ja NCIS Los Angeles. Viikonloppuisin estradilla nähdään sarjasuuruudet kuten Beauty and the Beast ja Olipa kerran sekä maailmanensi-illassa uusi Amazon-sarja Mad Dogs. Hero esittää suuria kovan luokan elokuvia viitenä päivänä viikossa, jokaisena arkipäivänä! Kevään houkutteleva leffakattaus tarjoaa mm. elokuvat The Place Beyond the Pines, Kolme muskettisoturia sekä Pilvikartasto.

Heron kesä tarjoaa hyvää viihdettä elokuvien ja kansainvälisten sarjojen parissa. Tosiputkessa nähdään sarjat mm. Made in Chelsea, Hollywood Cycle ja Vanderpump Rules. Kyttäputkessa jännistystä luovat Havaiji 5-0 ja NCIS LA. Myös kesällä nähdään kiinnostavia elokuvia sekä sunnuntaisarjan paikalla Mistresses.

Nelosen kevään ohjelmisto >

Jimin kevään ohjelmisto >

Livin kevään ohjelmisto >

Hero Crew mukana menossa

Oleellisena osana Hero-kanavaan kuuluu myös Hero Crew, ryhmä ihmisiä, jotka elävät vahvasti kanavan mukana sekä tv-ruudussa että Heron sosiaalisen median kanavilla. He suhtautuvat intohimoisesti omaan työhönsä ja tekemiseensä ja viettävät mielenkiintoista, monipuolista elämää, johon omat lempi-tv-ohjelmat kuuluvat luonnollisena osana.

Hero Crew’n uudet jäsenet aloittivat huhtikuussa. Hero-kanavalla ja sosiaalisessa mediassa nähdään uusina herocrewlaisina räppäri Uniikki, jalkapalloilija Nikolai Alho, cross fit -tähti ja bloggari Steffi Hagelstam, stylisti Martina Martiala, korusuunnittelija Nikke Babitzin ja somemanageri Jekku Berglund. Vanhoista crewlaisista jatkavat mm. ruokabloggari Jenni Häyrinen, jääkiekkoilija Siim Liivik, bloggari Sara Vanninen ja yrittäjä Joonas Wörlin. Hero Crew on käytettävissä kaupallisiin ratkaisuihin ja mainostajan hyödynnettävissä olevaa Crew-konseptia kehitetään jatkuvasti.

Hero ja Hero Crew ovat myös Twitterissä ja Instagramissa: @herotvsuomi, #herotvsuomi

www.herotv.fi

Heron kanavaäänenä toimii näyttelijä, muusikko Joonas Saartamo.
Hero lausutaan suomeksi kuten kirjoitetaan: Hero.

Lue Nelonen Median monipuolisista mainosmahdollisuuksista >


Nelonen Media on monikanavaisuuden edelläkävijä