- illat on meidän

Hero – Uusi kaupallinen mahdollisuus

Hero täydentää uudenlaisella konseptillaan loistavasti Nelonen Median kanavatarjontaa. Hero vahvistaa kampanjoiden tavoittavuutta mainostajien näkökulmasta kiinnostavissa kohderyhmissä, tuoden myös mainostajille uudenlaisia kaupallisia mahdollisuuksia linkittämällä televisioon sosiaalisen median ulottuvuuden.

Heron katsoja on 30-vuotias aktiivinen kaupunkilainen, jolla on monta rautaa tulessa. Halutessaan hän raivaa tilaa kalenteristaan lempiohjelmalleen, jota hän katsoo televisiosta tiiviissä aikajaksossa. Hero vastaa kohderyhmänsä muuttuneisiin katselutottumuksiin tarjoamalla uudenlaisen tavan kuluttaa sarjoja ja leffoja. Kohderyhmänsä tavoin Hero on vahvasti läsnä myös sosiaalisen median kanavissa. Tv-kanavalla käytetään some-sisältöjä aivan uudenlaisella tavalla tuomaan ajankohtaisuutta ja läheisyyttä.

Uudenlainen ohjelmakartta täynnä laatusarjoja ja suosittuja elokuvia

Heron ohjelmakartta on Suomessa aivan uudenlainen; laadukkaita, parhaaseen katseluaikaan esitettyjä sarjoja on tilaisuus katsoa useita jaksoja peräkkäin samana päivänä tai monena peräkkäisenä päivänä. Ohjelmakartta pysyy viikosta toiseen pääpiirteissään samanlaisena, mutta sarjat ja kaudet vaihtuvat usein, koska jaksoja esitetään nopeaan tahtiin. Hero palvelee monipuolista elämää viettäviä katsojiaan myös esittämällä sarjoja useaan kertaan vuoden aikana. Tämän lisäksi Heron sarjat ovat katsottavissa Ruudussa, mikä lisää katselun joustavuutta.

Keväällä Hero on leffakanavien kingi

Hero esittää keväällä leffoja joka päivä klo 21. Lisäksi jokainen sunnuntai on pyhitetty leffoille, jolloin elokuvat valtaavaa kanavan koko päiväksi. Hero pelastaa illat, sillä jokainen niistä on omistettu leffoille.

 

Nelosen kevään ohjelmisto >

Jimin kevään ohjelmisto >

Livin kevään ohjelmisto >

 

www.herotv.fi

Lue Nelonen Median monipuolisista mainosmahdollisuuksista >


Nelonen Media on monikanavaisuuden edelläkävijä