MEDIALASKURI


Medialaskuri kertoo sinulle minkälaisen tv-, radio- ja netti-tv -kampanjan saat Nelonen Medialta. Nelonen Medialla on myynnissä useita eri kohderyhmiä mainostajan tarpeisiin, laskurissa niistä valittavana on kolme ostetuimpaa. Mainontaa voi ostaa myös alueellisesti jokaisesta mediasta. Lisäksi annamme mielellämme tarjouksen monimediallisesta ratkaisusta (tv, radio ja netti-tv-kampanjayhdistelmästä).

Medialaskuri näyttää valitulle kohderyhmälle ja budjetille suuntaa-antavat tunnusluvut jokaisessa mediaryhmässä kahden viikon kampanjalle.

Lopullisen kampanjatarjouksen sinulle antaa Nelonen Median asiantuntijat mediamyynnistä. Ota yhteyttä!

Valitse kohderyhmä:

25-44 v.
25-44 v. miehet
25-44 v. naiset

Valitse budjetti:

TV

Tällä budjetilla suosittelemme radio- tai netti-tv-kampanjaa.

Kokonaiskontaktit:
xxx 000

tai

RADIO

Kokonaiskontaktit:
xxx 000

Nettokontaktit:
xxx 000

tai

NETTI-TV

Suosittelemme monimediallista kampanja­kokonaisuutta.

Kampanjan
näyttöjen määrät:
xxx 000

Lue lisää television, radion ja netti-tv:n rooleista mainosvälineenä täältä.

Kokonaiskontaktit eli bruttokontaktit ilmaistaan kampanjan kuulleiden/nähneiden yleisöjen summana, tuhansina kontakteina.

Nettokontaktit: Kampanjalla tavoitettujen ihmisten lukumäärä. Kukin henkilö lasketaan mukaan vain kerran.

Kohderyhmien koot:
25-44v 1 336 000, Naiset 25-44v 651 000, Miehet 25-44v 685 000
Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus

Kampanjan määritelmät: 2 viikkoa, 30’s spotti, Ruutu sanomaverkosto

Lisää tehoa

Mainosbudjetin jakaminen useamman mediaryhmän kesken (tv, radio ja netti-tv) on tutkitusti toimivampaa ja kustannustehokkaampaa. Siksi suosittelemme monimediallisia ratkaisuja, joiden suunnittelussa sinua parhaiten auttavat asiantuntijat Nelonen Median myynnistä.

Ota yhteyttä!

Lähetä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä pian.


Nelonen Media on monikanavaisuuden edelläkävijä