Showroom

Ruutu spotti graafisella ja audio klikkikehotteella

 


 
hash
Ohjelmallinen ostaminen – uhat ja mahdollisuudet

Paneelikeskustelu ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksista ja uhista verkkomainonnalle.

 
vitaplex
Cederroth Oy Vitaplex vitamiinit : -Interaktiivinen testauspotti
Dagmar
DDR Helsinki

Katsojaa aktivoitiin kysymällä, että mistä Vitaplex tuotteita voi ostaa. Spotista ohjaus Vitaplexin sivuille sekä kysymään lisää Vitaplex tuotteista Vitaplex asiantuntijapalvelusta.

 
renault
Nordic Automotive Services Oy Renault Captur: -Interaktiivinen spotti
OMD
DDR Helsinki

Katsojaa aktivoitiin varaamaan koeajo ja sitä kautta osallistumaan Renault Clion arvontaan. Lisäksi katsojalla oli mahdollisuus siirtyä tutustumaan tarkemmin Renault Capturiin Renaultin sivuille.

 
apetit
Apetit Suomi Oy Herneen tarina: -Interaktiivinen spotti
Dagmar
DDR Helsinki

Apetit aktivoi katsojia tutustumaan Apetitin kestävän kehityksen IP-viljelyyn spottiin rakennettujen tietoiskujen avulla. Tiedot kolmen valitun kasviksen ominaisuuksista ja viljelymenetelmistä rakennettiin videon päälle. Spotista oli myös vahva ohjaus Apetitin Kansalliskasviskilpailuun Facebookiin.

 
sonera
TeliaSonera Finland Oyj Sonera Yhdessä:– Interaktiivinen spotti
Dagmar
Satumaa ja DDR Helsinki

Interaktiivinen spotti, jossa aktivoitiin katsojaa esittämällä hänelle kaksi kysymystä liittyen Sonera Yhdessä palveluun. Kysymykset toteutettiin spotin päälle niin sanottuina overlay toteutuksina. Vastattuaan kysymyksiin katsojaa kehotettiin tutustumaan tarkemmin palveluun Soneran sivuille.

 
dna-kunnonverkko
DNA Oy Kunnon verkko:– Interaktiivinen spotti
ToinenPHD
Hasan Partners ja DDR Helsinki

Interaktiivinen spotti, jossa viestittiin DNA Welho Matka TV:stä ja sen veloituksettomasta käytöstä DNA:n asiakkaille. Spotissa kehotettiin klikkaamaan kampanjatarjous esiin sille rakennetulla kehotteella. Videona käytettiin vain verkkokäyttöön tuotettua spottia.

 
moller
Axellus Oy Möller Twist:– Interaktiivinen tuotenäytetilausspotti
OMD
DDR Helsinki

Möller Twist tarjosi katsojille mahdollisuuden tilata uutuustuotteen tutenäytteen suoraan mainosspotista. Aktivointi rakennettiin TV-spotin interaktiiviseen kehykseen ja yhteystietolomake spotin päälle. Katsojalle toimitettiin tuotenäyte antamaansa postiosoitteeseen kampanjan jälkeen.

 
panda
Orkla Confectionary and Snacks Oy Panda POP:– Interaktiivinen äänestys- ja kilpailuspotti
OMD
DDR Helsinki

Panda POP aktivoi katsojia suoraan mainosspotissa toteutetulla äänestyksellä ja kilpailulla. Aktivointi rakennettiin TV-spotin interaktiiviseen kehykseen, äänestys ja kilpailuun osallistuminen spotin päälle. Katsojalla oli äänestettyään mahdollisuus voittaa Panda POP-tuotteita.

 
abba
Orkla Foods Finland Oy AteriaValmis:– Interaktiivinen äänestys- ja kilpailuspotti
OMD
DDR Helsinki

AteriaValmis aktivoi katsojia suoraan mainosspotissa toteutetulla äänestyksellä ja kilpailulla. Aktivointi rakennettiin TV-spotin interaktiiviseen kehykseen, äänestys ja kilpailuun osallistuminen spotin päälle. Katsojalla oli äänestettyään mahdollisuus voittaa uunivuoka.

 
tivoli-seitera
Tivoli Seiterä – Klikkikehote spotti

 

 
vileda
Freudenberg Vileda – klikkikehote spotti

 

 
golf-variant
Volkswagen Variant – interaktiivinen spotti
Mediatoimisto Voitto
Zeeland

Volkswagen antoi katsojalle eri vaihtoehtoja uuteen malliin tutustumiseen. Variant mallin eri värivaihtoehtoja pystyi myös spotin aikana katselemaan helposti viemällä hiiren eri värivaihtoehtojen päälle.

 
ilmavoimat
Puolustusvoimat ilmavoimat – Interaktiivinen spotti
DDR Helsinki

Ilmavoimat rekrytoi ihmisiä hyödyntämällä interaktiivista spottia. Mainoksessa oli mahdollista katsoa pidempi video ja katsojalle annettiin muutamia vaihtoehtoja aktivoitua aiheen ympärillä.

 
calcichew
Leiras Oy Calcichew – Aktivoiva spotti
Mediatoimisto Voitto
Hasan & Partners

Calcichew halusi konkretisoida kalsiumlaskuria muokkaamalla tv-spottia verkko varten. Tv-spotin rinnalle tuotiin juokseva laskuri, joka ohjasi vahvasti katsojia asiakkaan sivustolta löytyvän kalsium laskurin pariin.

 
jack-ryan
Finnkino Jack Ryan – Traileri spotti
Dagmar
DDR Helsinki

Finnkino tarjosi katsojille mahdollisuutta katsoa elokuvan traileria suoraan mainoksessa.

 
karhu
Sinebrychoff Karhu – Interaktiivinen spotti
ToinenPHD
Hasan & Partners

Karhu toi kampanjan ydinviestin hauskalla tavalla osaksi interaktiivista spottia.

 
kolikkojahti
McDonald´s Kolikkojahti – interaktiivinen spotti
OMD Finland
DDB & DDR Helsinki

McDonald´s antoi katsojille mahdollisuuden tutustua tarkemmin kolikkojahtiin opetusvideon kautta ja tarjosi katsojille kolikon sisältävän qr-koodin skannattavaksi.

 
hk-lihakoulu
HK Lihakoulu – Interaktiivinen kilpailuspotti
Vizeum
Dynamo & DDR Helsinki

HK aktivoi katsojia suoraan mainosspotista lihakoulu kysymyksillä. Aktivointi rakennettiin TV-spotin loppuun. Katsojalla oli vastattuaan oikein mahdollisuus voittaa lihakirja.

 
valio-interaktiivinen-spotti
Valio maustetut rahkat interaktiivinen spotti
Virta mediacommunity
DDR*Helsinki

Valio halusi rikastaa maustetun mansikkarahkan TV-spottia tuomalla netti-TV spottiin pitemmän leivontaan liittyvän videon sekä ohjaamalla spotista Valion reseptipalveluun ja kampanjasivulle kuluttajakilpailun pariin.

 
dna-dynaaminen-spotti
DNA 4G dynaaminen spotti
Toinen Helsinki
Barabra

DNA halusi osoittaa katsojalle kuinka nopea DNA:n 4G verkko on. Mainospotin pystyi ohittamaan ”4G-nopeudella” mikäli katsoja niin halusi. Toteutuksella haettiin lisää huomioarvoa ja erottuvuutta sekä linkitystä tuotteen ominaisuuksiin.

 
allevo-interaktiivinen-spotti
Allévo interaktiivinen spotti
Dagmar
DDR*Helsinki

Allévo halusi tuoda tuoteperheen käyttöön linkittyvän painoindeksilaskurin osaksi spottia. Katsoja pystyi tarkastamaan laskurin avulla oman painoindeksinsä ja toteamaan onko tarvetta painonpudotukseen.

 
hs-interaktiivinen-spotti
Helsingin Sanomat interaktiivinen spotti
Dagmar
DDR*Helsinki

Laajentamalla TV-kampanjan ruutuun, Helsingin Sanomat lähti erityisesti hakemaan suoria tilauksia hyvän tarjouksen ja vahvan ohjauksen voimin.

 
rahkis-choose-vpaid
Rahkis Choose VPAID

 

 
rahkis-counter-vpaid
Rahkis Counter VPAID

 

 
rahkis-email-vpaid
Rahkis Email VPAID

 

 
rahkis-vpaid
Rahkis SMS VPAID

 

 
rahkis-screenshot-klikki
Ruutu spotti graafisella ja audio klikkikehotteella

 

 
screenshot_rahkis
Ruutu spotti audio klikkikehotteella

 

 
screenshot_rahkis
Tavallinen Ruutu spotti

 

 
thumb_iab_grand_one_alustus_birgitta_takala
Grand One -kilpailu
Birgitta Takala
IAB

 

 
thumb_iab_grand_one_esitys_muona_mattila_saunalahti
Paras verkkomainos
Llama Plan Flute Hero II
Marko Muona & Matti Mattila, Family Inc.

 

 
thumb_iab_grand_one_esitys_toni_leppanen
Paras mobiilikampanja
K-ruokakauppojen tarjoukset ja reseptit iPadissä ja iPhonessa
Toni Leppänen, Sanoma News

 

 
thumb_iab_grand_one_esitys_nieminen_valpas
Paras B2B-kampanja
Stora Enso - Rethink
Markus Nieminen, SON Helsinki & Jani Pösö, N2 Helsinki

 

 
thumb_iab_grand_one_esitys_anna_mari_karhunen_rekry
Tuloksellisin verkkokampanja
Tuplakunniamaininta: Alamme huiput
Anna-Mari Karhunen, Carat

 

 
thumb_iab_grand_one_esitys_kari_roose_taloustutkimus
Mobile and Social Media Trends
Kari Roose, Taloustutkimus

 

 
thumb_iab_grand_one_esitys_antti_isokangas
Seminaarin yhteenveto
Päätuomari Antti Isokangas, Ali Consulting

 

 
thumb_iab_grand_one_haastattelu_toni_leppanen
Haastattelu: Toni Leppänen, Sanoma News

 

 
thumb_iab_grand_one_haastattelu_antti_isokangas
Haastattelu: Antti Isokangas, Ali Consulting

 

 
thumb_iab_grand_one_haastattelu_kari_roose
Haastattelu: Kari Roose, Taloustutkimus

 

 
thumb_haastattelut
HOT 2012?

Mikä on kuumin juttu digimarkkinoinnissa 2012, katso alan vaikuttajien haastattelut.

 
thumb_tiina jarvilehto
Tiina Järvilehto
IAB:n hallituksen puheenjohtaja

Tervetuloa

 
thumb_anders stenback
Anders Stenbäck
Head of Online Business Development, Sanoma News

Mobiilimarkkinakatsaus 2011

 
thumb_kaisa aalto
Kaisa Aalto
Kehityspäällikkö, HS.fi

HS.fi Mobiilimainos Case

 
thumb_jarno alastalo
Jarno Alastalo
Director of online, Aller Media & Suomi24

Augmented reality -mobiilicase Elle:ssä

 
thumb_aki ovaska
Aki Ovaska
Digital Planner, Activeark

IAB Mobiilityryhmä esittäytyy

 
thumb_olli aurola
Olli Aurola
Services Sales Manager, Nokia Oyj

Nokia Windows Phonen lanseeraus lähestyy – mitä uutta on tarjolla mobiilipalveluille?

 
thumb_vesa pekka kirsi
Vesa-Pekka Kirsi
Head of mobile, Fonecta

Fonectan ennakkojulkaisu: ensiesittelyssä Fonecta Caller

 
thumb_case_valio_klassikkojuustot
Valio klassikkojuustot Dynaaminen spotti
Dagmar
DDR*Helsinki

Dynaamisen spotti, jossa kuluttaja sai valita minkä voileipä reseptin katsoo.

 
thumb_case_hulluna_saraan
Hulluna Saraan Dynaaminen spotti
Vizeum
DDR Helsinki

Hulluna Saraan -elokuvan mainokseen tuotiin lisäelementtinä mahdollisuus katsoa elokuvasta enemmän kertova traileri. Valmiista materiaaleista saatiin tuotettua pienillä kustannuksilla interaktiivinen spotti, joka tarjosi asiakkaalle mahdollisuuden ansaittuun mediaan Netti-tv ympäristössä.

 
thumb_case_voice_of_finland
The Voice Of Finland Dynaaminen spotti
Nelonen Media
DDR*Helsinki

The Voice of Finlandin interaktiivisessa kampanjassa katsojien huomio herätettiin Ruutu.fi:hin tuotetulla kilpailu-spotilla, jossa katsojalla oli mahdollisuus voittaa oman suosikkivalmentajan levy. Vastaavalla idealla katsojia voidaan ohjata asiakkaan verkkokauppaan, tai vaikkapa jättämään omat yhteystietonsa SMS-kuponkia tai uutiskirjettä varten.

 
thumb_case_loreal_true_match
L’Oréal true match Dynaaminen spotti
PMI
DDR*Helsinki

L’Oréalin kampanjassa oli tavoitteena varmistaa katsojien huomio interaktiivisella mainoksella, jossa katsoja sai valita kumman kaunottaren salaisuuden halusi kuulla. Kevyellä lisätuotannolla tarjottiin katsojille mahdollisuus vaikuttaa itse näkemänsä spotin sisältöön!

 
thumb_dynaaminen_spotti
Dynaaminen spotti

Dynaamista spottia käyttämällä aukeaa useita eri mahdollisuuksia kuluttajan aktivoimiseksi spotin katsomisen yhteydessä.

 
thumb_dynaaminen_spotti_volvo
Volvo interaktiivinen spotti
Happimindshare
DDR*Helsinki

Esimerkki uudesta tavasta rikastaa tv-spottia verkossa.

 
dynaaminen_overlay
Dynaaminen overlay
Dagmar
DDR*Helsinki

Dynaaminen overlay mahdollistaa aktivoinnit suoraan mainoksesta.

-